Apakah Benar Telah Lama Wujudnya Illuminati Di Malaysia?


Illuminati itu wujud! dan mereka ada di setiap negara, terutama pada setiap negara di bawah jajahan British atau pon Negara Negara Komanwel. Ini adalah kerana menurut kajian sejarah, selepas mereka ( Askar Askar Dajjal) berjaya menawan Sulaiman Tample atau turut kita gelar sebagai Masjid Baitul Muqaddis yang berada di negara Palastine itu, Askar Askar Dajjal telah berjaya menemui buku buku sihir yang terdapat di bawah Makam Nabi Sulaiman, yang dimana Nabi Sulaiman simpan dan sembunyikan buku buku sihir itu dibawah makam beliau kerana di waktu pemerintahan Baginda.
Syaitan Syaitan Iblis telah mengajar manusia tentang Ilmu sihir tersebut lalu Nabi Sulaiman amat marah terhadap perkara ini dan mengumpulkan semua buku buku tersebut dan sembunyikan ia, serta turut melarang bagi setiap pengamal ajaran sihir tersebut sekirangan sesiapa yang megamal dan mengunakan ilmu sihir, mereka akan dikenakan hukuman bunuh.
Setelah Nabi Sulaiman Wafat, baginda disemadikan di dalam Masjid Baitul Muqaddis yang digelar oleh mereka ( Askar Askar Dajjal) sebagai Soloman Tample, dan kini ia sedang diubah suai menjadi Istana Dajjal.
Setelah mejumpai buku buku sihir tersebut, askar askar dajjal ini, megumpulkan semula semua buku buku tadi dan membawa ia ke Eropah dan di sana lah juga mereka menubuhkan sebuah Kumpulan yang kita kenal dengan nama Freemnson @ illuminati. Untuk menutupi mata masyarakt awam seperti kita dan segenap orang awam di dunia ini, mereka berselindung di sebalik kerajaan British yang gagah ketika itu dan sehingga sekarang.
Sedangkan, bagi setiap raja raja, pemimpin dan mereka yang mempunyai pangkat yang tertinggi di Eropah tahu dan sedar tentang kewujudan askar askar dajjal ini yang bertuhan kan Lucifer seperti yang di tulis didlam kitab mereka The Book Of The Law hasil karya Aliester Crowley, Datuk kepada Bush yang merupakan bekas perdana menteri United State of Amerika, mereka ( askar askar dajjal) yang bertuhan kan lucifer ini akan dijanjikan segala kemahuan mereka di dunia yang penuh dengan fana ini akan rialisasikan serta di jadikan kenyataan.
Apa sahaja yang mereka inginkan pasti akan mereka dapat, hanya dengan meletakan lucifer dan dajjal di dalam hati mereka, serta melakukan apa yang mereka suruh, maka jika mereka inginkan itu semua, maka termetrailah perjanjian ,mereka dengan Iblis. Dan menstilah kita ingat, Brisish juga yang memberi Kemerdekaan kepada Kita, Negara Malaysia.
Peyembah lucifer, bukan hanya anti kepada agam islam, mereka juga turut di gelar Illumunati dan Anti Christ, anti kepada setiap ajaran yang bertuhan kan Allah Swt. Oleh itu, antara misi utama mereka adalah untuk membuat agar manusia dimuka bumi ini tidak percaya akan kewujudan Allah, malaikat, dan Iblis. yang ke dua, megubah kitab Injil secara senyap dan tampa ada manusia lain yang tahu megenainya.
Selepas pembunuhan yang paling besar dalam sejarah manusia, iaitu Ops pembunuhan Nabi Isa, mereka yang menganut ajaran kristian pada masa itu dibawa dan dijadikan hamba oleh kerajaan Babylon yang pada masa itu adalah peyembah lucifer.
Di Babylon lah para cerdik dalam kerjaan lucifer itu yang boleh dikatakan semua diantara mereka merupakan askar kepada dajjal ini mengubah kitab Injil dan meyerahkan ia semula kepada penganut kristian pada masa itu. Hanya sebilangan kecil di antara penganut ajaran kristian sahaja yang sedar tentang pemalsuan kitab injil ini, itu pon kerana mereka yang sebilangan kecil ini merupakan penganut ajaran kristian sebenar dan menghafal setiap apa yang ada di dalam kitab Injil yang asal itu.
Antara perkara yang paling besar mereka ubah pada masa itu adalah, penganut kitab Injil di sarankan untuk pergi ke gereja pada setiap hari ahad, di dalam bahasa English hari ahad di namakan sebagai Sunday. Pada zaman pemerintahan firaun, mereka adalah peyembah matahari, dan firaun juga di anggap sebagai anak tuhan matahari. Kejadian ini semua adalah akibat dari kedatangan dajjal pada negara tersebut suatu masa dahulu. (maaf saya tidak dapat menceritakan kisah kedatangan dajjal ke mesir kerana ia juga amat panjang, mungkin saya akan menceritakan kisah itu di post yang lain).
Oleh kerana peristiwa ini, di dalam bible juga menyaran agar masyarakat kristian hadir ke gereja pada hari Ahad yang dikenal pasti untuk menghormati Sun Day sehinggalah ke hari ini.
KLCC MERCU TANDA FREEMANSON DI MALAYSIA / THE GATE FOR THE FOURTH DIMENSION
Berbalik pada isu ini, keretan di atas adalah sebagai intro atau pengenalan kepada anda yang mungkin tidak pernah dengar dan tahu tentang Freemason, Illimunati, Peyembah Lucifer, Askar dajal, dan peyembah syaitan ini, sedangkan mereka semua wujud dan sedang bergiat aktif untuk meyambut kedatangan Raja mereka iaitu Al Masih Dajjal yang merupakan seorang manusia.
Golongan freemason ini adalah pakar dalam seni bina, tidak seperti kita, golongan fremanson ini akan bercakap dan meyampaikan kod kod rahsia mereka didalam bentuk binaan bangunan yang mereka reka dan buat. Perkara ini berlaku sejak penjajahan mereka pada zaman Rome lagi.
Menara berkembar petronas ini direka oleh seorang rakyat Argentina yang bernama Cesar Pelli. Ia mula dibina pada tahun 1992 dan siap pada tahun 1998. Dibuka pada tahun 1999. Ia dibina pada zaman pemerintahan Tun Mahathir.

Perlu diingatkan, mereka membina KLCC, bukan bina sebiji rumah. setiap sudut dan binaan dikaji dengan details dan sepenuhnya. Seperti seorang pelukis abstract, setiap garisan mempunyai maksud yang tersendiri, setiap colour yang mereka gunakan juga adalah bermaksud begitu juga dengan seorang arkitek, setiap simbol yang mereka gunakan adalah bermaksud, tiada yang mereka gunakan untuk binaan bangunan untuk saja saja letak atau tidak disengajakan, itu mungkin berlaku jika mereka bukan seorang yang pakar dalam rekaan dan pembangunan sesebuah bangunan, tapi ini KLCC, mercu tanda negara Malaysia. [sumber]
Mungkin ramai yang tidak percaya bila ada yang mengatakan bahawa menara kebanggaan kita, menara KLCC adalah salah satu simbol Freemason yang dengan sengaja diletakkan di negara kita supaya kita membangga-banggakan keagungan menara tersebut yang menjadi antara bangunan tertinggi di dunia. Tanpa kita sedari, kita juga telah mengagung-agungkan Freemason dan menjadi pengikut mereka.Freemason adalah salah satu daripada organisasi rahsia Yahudi yang bekerja bersama Dajjal laknatullah dalam melaksanakan misi mereka mengawal dunia (New World Order). 
Selain daripada Freemason, banyak lagi organisasi-organisasi rahsia yang mempunyai misi yang sama seperti Illuminati (Illuminati menggunakan lambang piramid yang mengandungi MATA SATU/all-seeing eye didalamnya), Skull and Bones, Opus Dei, Priory of Sion, the Bilderberg Group, agensi-agensi Hollywood (CW Chanel, Columbia TriStar, etc..) dan bermacam-macam lagi. Tujuan mereka menubuhkan berbagai organisasi dalam mencapai satu misi yang sama hanyalah semata-mata untuk mengelirukan dan membutakan mata hati umat-umat manusia seluruh dunia dan menanamkan sifat Dajjal yang buta satu matanya (celik mata penglihatan tapi buta mata hati).
Di atas adalah gambar “Master’s Carpet” yang telah dihighlightkan unsur-unsur penting didalamnya yang terdapat pada KLCC dan satu lagi struktur kebanggaan Malaysia yang akan diberitahu kemudian. (Masters’ Carpet juga boleh didapati atas sejadah-sejadah yang kita gunakan setiap hari.)
Tak perlulah rasanya diterangkan unsur masonic yang telah dihighlightkan dengan garisan berwarna kuning. Menara KLCC yang terkenal di serata dunia dengan nama Menara Berkembar Petronas telah menepati ciri ini. Dua tiang ini adalah Jachin dan Boaz yang menjadi lambang kebanggaan Freemason. Bekas-bekas Presiden Amerika yang menjadi ahli tertinggi Freemason seperti George Washington telah meletakkan kedua-dua tiang ini di hadapan kubur masing-masing sebagai tanda kebanggaan mereka.

Unsur kedua iaitu lantai berpetak (garisan merah) juga boleh didapati berhampiran dengan KLCC. Dalam gambar di atas, lantai berpetak berada di bawah Jachin dan Boaz. Sama juga dengan lantai berpetak yang terdapat di KLCC tetapi telah disorokkan di dalam bangunan. Lantai berpetak ini terdapat di dalam bangunan Suria KLCC bukan di dalam dua menara utama bagi menepati syarat bahawa lantai ini berada di bawah tiang, bukan di dalam.
Suria KLCC
Lantai ni kebetulan ke?
Dah terang lagi bersuluh, gambar ini membuktikan lantai berpetak Freemason di Suria KLCC. Nama ‘Suria’ juga diambil daripada objek sembahan agama-agama pagan iaitu matahari.
All Seeing Eye


Dua Persamaan Pertama

Persamaan ketiga (garisan hijau) menunjukkan satu mata yang kuat memerhati selari dengan matahari dan bulan. Secara logiknya, matahari dan bulan berada dalam kedudukan selari di angkasa. Jadi, mata yang telah memerhati pergerakan kita selama ini juga tergantung jauh di angkasa.
RazakSat, satelit terbaru milik Malaysia adalah objek yang paling menepati ciri-ciri all-seeing eye. Berada selari dengan matahari dan bulan di angkasa, satelit ini juga memerhati tiap gerak-geri kita melalui kamera CCTV, internet dan bermacam lagi teknologi. satelit ini jugalah yang menghantar segala maklumat yang telah kita tulis di internet (Facebook) kepada agensi-agensi perisikan seperti CIA dan FBI bagi memantau segala kegiatan kita dan menyenangkan kerja-kerja mereka menghapuskan mereka yang menentang. Lihat sajalah apa yang sudah terjadi kepada Michael ‘Mikaeel’ Jackson yang dibunuh dengan penuh konspirasi setelah memeluk Islam. Berkemungkinan juga artis-artis lain seperti Britney Spears yang pernah berminat untuk mendekati Islam diugut bunuh kerana impak yang mereka boleh bawa kepada dunia Islam adalah sangat besar dan dapat merosakkan plan yang telah mereka rancang sejak sekian lama.
Lain-lain persamaan yang terdapat antara Menara KLCC dan Freemason.

Pedang yang menghubungkan kedua-dua tiang Jachin dan Boaz bakal menjadi senjata penting ketika perang akhir zaman nanti walaupun zaman kita dibanjiri dengan teknologi-teknologi terhebat yang pernah kita saksikan. Selain itu, kaki yang mendokong jambatan KLCC juga sangat menyerupai logo Freemason! Kedua-duanye mempunyai bentuk yang lebih runcing di bahagian bawah dan dicantum keduanya dengan satu bulatan di tengah.
*Sekiranya anda masih belum mengetahui bagaimana Peperangan Akhir akan kembali berkuda dan pedang sila baca artikel MO (temubual bersama Lonecryer tentang EMP). Klik Sini!
Kaintan Menara KLCC dan Freemanson.

1. Ia dibina di kawasan yang digelar sebagai 3 bermuda emas di Kuala Lumpur. 
2. Dibina oleh Cesar Pilli. Cesar Pilli yang lahir pada tahun 1926 ini merupakan bekas seorang bekas Dean di Universiti Yale. Merupakan Ahli tertinggi dalam Freemansony dan juga merupakan seorang Architecture yang sagat penuh dengan kontroversi dalam bangunan bangunan yang berkait rapat dengan illumunati dan freemason. Number atau Koding @ Code yang digunakan oleh ahli freemason untuk menyampaikan sesuatu pada ahli ahlinya yang lain. 

sebagai contoh, 6 adalah number kegemaran bagi dajjal, termasuk the 999, atau 666. Manakala 11 pula adalah bermaksud peyembah lucifer atau Peyembah Syaitan. 11 juga adalah angka yang paling disukai oleh ahli sihir dan pegikut dajjal. pengunaan number 10 adalah bermaksud tuhan. Antara konspirasi terbesar, Runtuhan Dajjal Gate iaitu World Trade Center (WTC) pada 9/11, ia adalah tanda dan satu tindakan yang mencabar Tuhan. Kerana tarikh dan number adalah perkara yang amat penting dalam golongan illumunati dan freemason. Sebagai satu pelajaran kita bersama, tarikh WTC di robohkan adalah 11 September atau 9/11 atau dengan perkataan ia bermaksud 9 adalah number yang mewakili manusia dan ia akan berbunyi begini Manusia Melangkah Tuhan Dan Meyembah Lucifer/ Syaitan/Iblis. Antara Number atau Conggakan lain yang memabawa maksud kepada Illuminati dan freemason adalah 13, 33, 39. 

Diharap anda dapat memahami perkara ini walaupon sedikit. Sekarang, mari kita lihat angka angka masonic @ freemanson yang ada dan terdapat pada KLCC mercu tanda kebangaan negara. 

3. Tarikh Dibina 1992. 1 + 9 = 10 / 9 + 2 = 11. 
Bermaksud "Tuhan Peyembah Lucifer".

4. KLCC Siap Dibina 1998. Dan 8 + 1 = 9. Oleh itu ia akan menjadi 999 / 666 yang kita tahu sebagai "Number of the Dajjal".

5. Ketinggian Klcc adalah 452. Oleh itu 4 + 5 + 2 = 11. "Peyembah lucifer / Iblis".

6. Terdapat 88 tingkat. Number 88 dikenal pasti sebagai "E ( 8 ) x E ( 8 )". Ia diangap sebagai Time Travel Theory @ Gerbang ke dimensi yang ke empat @ pintu ke alam lain. ini adalah kontroversi yang terbesar, setelah ramai yang tahu tentang freemason dan sejarah mereka THE GATE, Malaysia muncul dengan idea untuk membuat 2 Bangunan 88 tingkat yang sama seperti apa yang tertulis di kitab the book of the law, no. 88 adalah wisdom light lodge yang bermaksud Membuat Cahaya Kebijaksaan Dajjal. 

7. Keluasan adalah 4252 sq ft. Oleh itu 4 + 2 +5+2 = 13. Number 13 adalah signature kepada illuminati. Ia juga adalah Number bagi "The Eye Of Horus/ Harus".

8. Abjad KLCC. Adakah Nama KLCC itu di pilih secara kebetulan? Tidak, mereka sudah rancang perkara ini. Jika anda rajin,cuba anda kira nombor serta abjad ABC – XYZ manakala A mewakili 1, B mewakili 2, dan C = 3 sampailah ke z. Tapi saya tahu anda terlalu malas untuk berfikir dan buat perkara itu, jadi saya akan kirakan untuk anda.

Number dan Abjad.

K = 11L = 12C = 3C = 3Jadi, KLCC = 1+1+1+2+3+3 = 11. Peyembah Lucifer. ATAU K L C C11 + 12 + 3 + 3 = 39. Nombor bagi Illuminati. Segalanya Mereka (Tentera Dajjal) sudah tetapkan untuk kita. Bagi sesiapa yang faham konsep kiraan ini, cuba kira berapakah angka untuk Perkataan UMNO.

9. Suria KLCC. Suria yang juga bermaksud Matahari. Seperti yang saya katakan di atas, Matahari di anggap tuhan oleh Masyarkat kuno Egypt. Dan kini ia menjadi lambang kepada shopping complex di bawah KLCC ini. jika kita lihat logo Suria KLCC ia juga berbentuk matahari. Jalur jalur yang membentuk matahari ini juga sama seperti logo freemason.


P/s: Walaubagaimana pun, perlu saya ingatkan disini, apa yang saya pamer dan terangkan ini adalah sekadar perkongsian sebab saya merasakan sangat penting untuk kita ambil tahu walaupun ini semua mungkin hanya andaian manusia, jadi ia juga mungkin salah, akan tetapi ia juga mungkin benar. Jika ada kebenaran maka ianya datang dari Allah Swt, dan jika ianya ada kesalahan maka ianya datang dari saya. Sama2 kita kuatkan taqwa kita kepada Allah SWT mudahan kita selamat dunia dan akhirat. Sekian.
 
Sumber : http://konspirasimuda.blogspot.com/2013/01/apakah-benar-telah-lama-wujudnya.html